"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Қырық құдық ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Кырык кудык отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

Список организаций

Галерея

Смотреть все>>>

8 «А» сыныбың тәрбие жұмысының І жартыжылдықта өткен іс-шаралардың тиімділігін зерттеу

8 «А» сыныбың тәрбие жұмысының

І жартыжылдықта өткен іс-шаралардың тиімділігін зерттеу

  1. Оқу жылының І жартысындағы сыныптың тәрбие жүйесін жоспарлау мен тиімділік мақсатын талдау:

Биылғы 2020-2021 оқу жылында тәрбие жұмысының жоспарын 8 бағыт бойынша жасалған.

2.Оқушылардың дамуында әлеуметтік жағдайының динамикасын талдау:

Барлық 6 оқушының 3 қыз, 3 ұл.

Көп балалы отбасынан - 4 бала

3.Сынып ұжымы дамуына талдау:

Сыныпты жалпы зерттегенде сыныпта белсенді бірнеше оқушылар бар. Сыныптағы оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасы өте жақсы, қалыпты. Сыныптың топ басшысы Дәуірбек Сандуғаш және бірнеше сынып белсенділері бар. Үздік оқитын оқушы:Баян Балжан, жақсы оқитындар:  Дәуірбек Сандуғаш,Серікхан Жанболат, Сейсен Жоламан, Ербол Назерке . Сыныптың рухани-психологиялық ауа-райы, оқушылардың қарым-қатынастық мінезі – қыз балалар өзара да, ер балалармен де сыпайы қарым-қатынаста.

Сынып оқушылары қазақ тілінен, орыс тілінен, биологиядан, технология және дене шынықтыру пәндерінен түрлі үйірмелерге қатысады.

Оқушылар апталықтарда, мектептің түрлі іс-шараларында қатысып, белсенділік таныта біледі.

4.Мектеп өміріне сынып оқушыларының қатысуын талдау:

Мектеп шараларында сынып оқушыларының қатысуға қызығушылығы бар, белсенділік көрсете біледі. «Алтын күз-2020» байқауына Сандуғаш қатысып, үшінші орынға ие болды. Спорт үйірмелеріне қатысатын Жоламан, Ақтілек, Жанболат тоғызқұмалақтан әр түрлі  орындарға иеленді.т.б .мектепішілік көркем сөз оқу жарысынан, сурет өнерінен белсенділік танытып жүлделі орындар алған.

5.Сынып оқушыларының дамуына талдау:

  • Оқушылардың көркем-эстетикалық, еңбек және шығармашылық таным деңгейі, сынып кабинетінің тазалығын ұстау, мектеп формасын кию, сынып кезекшілігін жауапкершілікпен атқаруда, эпидемологиялық санитарлық нормаларды сақтауда, олардың еңбек, көркем –эстетикалық деңгейін өте жақсы деп бағалауға болады.
  • Оқушылардың әлеуметтік- мәдени өзгерісінің дамуына мектепте өтетін іс-шараларға қатысады.

6.Отбасы мен педагогикалық қарым-қатынастың талдануы

Оқушы ата-аналарының сыныптың тәрбиелік қызметіне әсері бар. Сыныптағы ер балалар мен қыз балалардың қарым-қатынасының қалыптасуында кемшіліктерді жоюға, болдырмауға, тәрбие туралы әңгіме өткізуге ата-ана Машан Света, Айтуған Назгүл шақырылған.

7.Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының тиімділігі мен сыныптағы тәрбие үрдісінің ұйымдастырылуына талдау:

Сыныпта өткен тәрбие шараларының мазмұнынан оқушылардың аса ықыласпен қабылдаған:

  • «Мемлекеттік рәміздер-ұлттық мақтаныш» атты тәрбие сағаты;
  • «Тұңғыш Президент күні» атты онлаин экскурциялық тур, тәрбие сағаты
  • «Тәуелсіздік тұғырым» суреттер сайысы
  • «Жаңа жыл мерекесі» онлаин түрде құттықтау

Оқушылардың рухани қалыптасуы мен дамуына әсер еткен тәрбие

шаралары:

  • «Әдепті бала-арлы бала», «Денсаулық-зор байлық », «Менің мамандығым...»

Саналы тәртіп пен еңбекке деген жауапкершілікті қалыптастыруда  ықпал ететін шараларға қатысу

  • Сынып жиналысы, қыздар жиналысы, ұлдар жиналысы өткізілді.
  • Сыныптағы тазалық жұмыстарын жүргізу.

8.Тұжырым:

      Сынып оқушыларының бойына өз еңбегімен қатар өзгенің еңбегін қадірлеуге, тұрақтылықтылықтың тиімділігін білу, әділдікті сүю, өз ойын еркін айту сияқты қасиеттер қалыптасқан.

 

 

Директордың ТІ жөніндегі орынбасары:                  Е.Темирбек


Текст